Monday 4 July 2011

Welcome to my blog!!!

Assalamualaikum dan hai semua.....
 hari ni 1 st time saya tergerak hati nak memulakan blog saya ni. sebenarnya hasrat nak kadi blogger ni dah bertahun2... baru hari ini ia menjadi realiti..
tak tau nak masukkan entry apa. tak tau apa yang menarik tentang saya... (macam tak ada yang menarik pun).

sebenarnya saya tertarik dengan blog seseorang yang saya kagumi. beliau banyak berkongsi pengalaman seharian yang sangat memotivasikan saya. namun saya bukanlah seorang penulis yang baik. saya khuatir andai tulisan saya boleh menimbulkan salah faham orang terhadap saya dan seluruh orang yang saya sayangi.
 jadi biarlah saya mulai blog ini dengan serba sederhana. mudah-mudahan saya diberi ilham melimpah ruah untuk menulis selepas ini.






No comments:

Post a Comment